top of page
תמונת הסופר/תGadi Gertel

איך לשווק עסק כמו שצריך?

עודכן: 25 במרץ


gertel.co.il marketing

נתחיל בהגדרות המילה שיווק:

  • תחום עיסוק שעניינו קידום המכירה וההפצה של מוצרים ושירותים

  • הוצאה למכירה – בדרך כלל בכמויות גדולות

(האקדמיה ללשון עברית)


אחד החסמים העיקריים להצלחה בעסקים הוא חוסר שיווק, ומדוע? מפני ששיווק דורש יציאה מהשגרה (מה- Comfort Zone). בפועל בעלי העסקים מפעילים את העסק כלומר במה שהם יודעים לעשות הכי טוב, ואילו השיווק מחייב לצאת מהמוכר, לחשוב קדימה ו"להמר". זה מטריד, וזה לא נראה בטוח.


אז מה עושים רובם? לא עושים. פשוט מתרכזים בשגרה ומנסים תרופות פלא זולות עם הרבה תקווה וצפייה לשינוי המיוחל. אבל זה לא קורה, לכן אתם פה.


אז נעשה סדר. שיווק זה מקצוע. לכן, חברות מצליחות משקיעות במנהלי שיווק מקצועיים שחיים את השווקים, מזהים את הביקוש הנולד ומנגישים את המוצר או השירות בדיוק למי שצריך.


להלן שש סיבות עיקריות להתעלמות מהשיווק:


  1. חוסר סדר עדיפות ארגוני נכון.

  2. עדיפות להשקעה במשאבים בתפעול העסק וכיבוי שרפות.

  3. בורות בהבדל בין שיווק ומכירות.

  4. חשש מהשקעת משאבים בעתיד ולא בהווה.

  5. ניסיון לדלג על הוצאות "מיותרות" ולחפש קומבינות.

  6. חוסר אסטרטגיה "מפה לאן?"


למה אתם מדשדשים?

משבר כלכלי גרטל

אז איך לשווק עסק? משרדינו מספק לכם את מה שחסר לעסק - שיווק מקצועי זמין

ייעוץ עסקי שיווקי במיקור חוץ שיכוון אתכם בדיוק איך, היכן ומתי להצליח סוף סוף עם העסק.


המשרד מתמחה בייעוץ עסקי רב תחומי הכולל בחינות ותפקוד תפעול, משאבי אנוש, כדאיות ספקים, שירות לקוחות, ובעיקר מיקוד בשיווק ומכירות.


Gertel consulting firm

ההתקשרות עם GERTEL ללא התחייבות ותלויית תוצאות !

ניסיון עם מאות לקוחות מצליחים

תתקשרו ותראו.





77 צפיות0 תגובות

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page