top of page

וובינר: תכנון מכירת תכשיטים בתקופת הקורונה

תמונת הסופר/ת: Gadi GertelGadi Gertel

תקופת הקורונה מותחת את יכולותינו הכלכליות ומעמידה אותנו במבחנים מקצועיים וכמובן אישיים, הירידה בתעסוקה ובעיקר מצב הרוח הבין לאומי הביא לפגיעה חזקה בצריכה.

אבל....כבר הבנו בגן שאין לנו זמן לבכיות וחייבים להתקדם. איך?






ראשית לא להילחץ מירידה במכירות, זה קרה ויקרה תמיד. צריך לנצל את הזמן הפנוי בלימוד. לבחון את הפריטים שנמכרים ושאינם, להבין למה אינם נמכרים? ולהתאים את התכשיטים לתקופה. ההתאמה תתרכז בפריטים קלי משקל, אבנים פחות איכותיות (כמובן בגילוי ללקוח) ובעיקר קריאטיביות בעיצובים. עיצוב זה שם המפתח למכירות. זה מה שמוכר.


אני מזמין אתכם להקשיב לוובינר של חברת Trendvision בו נלמד משני מעצבי על, הגברת פאולה דה לוקה מומחית מספר 1 בעולם בעיצוב תכשיטים והבעלים של Trendvision, ואקאש דאס מומחה עיצוב הודי שיתן פרסקטיבה מעניינת לדיון.

אז אמרנו, ללמוד....

 
 
 

Commenti

Valutazione 0 stelle su 5.
Non ci sono ancora valutazioni

Aggiungi una valutazione

תודה שהצטרפת! :)

© 2025  GERTEL

שיווק, משבר כלכלי ,יעוץ עסקי שיווקי, פרסום דיגיטלי, אסטרטגיות שיווק, ניהול קמפיינים, מכירות אונליין

bottom of page