top of page
תמונת הסופר/תGadi Gertel

וובינר: תכנון מכירת תכשיטים בתקופת הקורונה


תקופת הקורונה מותחת את יכולותינו הכלכליות ומעמידה אותנו במבחנים מקצועיים וכמובן אישיים, הירידה בתעסוקה ובעיקר מצב הרוח הבין לאומי הביא לפגיעה חזקה בצריכה.

אבל....כבר הבנו בגן שאין לנו זמן לבכיות וחייבים להתקדם. איך?






ראשית לא להילחץ מירידה במכירות, זה קרה ויקרה תמיד. צריך לנצל את הזמן הפנוי בלימוד. לבחון את הפריטים שנמכרים ושאינם, להבין למה אינם נמכרים? ולהתאים את התכשיטים לתקופה. ההתאמה תתרכז בפריטים קלי משקל, אבנים פחות איכותיות (כמובן בגילוי ללקוח) ובעיקר קריאטיביות בעיצובים. עיצוב זה שם המפתח למכירות. זה מה שמוכר.


אני מזמין אתכם להקשיב לוובינר של חברת Trendvision בו נלמד משני מעצבי על, הגברת פאולה דה לוקה מומחית מספר 1 בעולם בעיצוב תכשיטים והבעלים של Trendvision, ואקאש דאס מומחה עיצוב הודי שיתן פרסקטיבה מעניינת לדיון.

אז אמרנו, ללמוד....

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page